Velkommen til oss!

Studio Søtten er møteplassen for illustratørene Trine Mangersnes og Kristin Talseth. Her deler vi nyheter og tanker (pluss litt vås) fra vårt lille studio ikke så langt fra Stavanger (ok, Ålgård da).

Thursday 1 April 2010

Kjære Trine.

Noen ganger hjelper ikke engang kaffe. Eller te da, jeg drikker jo ikke kaffe!
Stille i studio idag. Var innom en liten tur, men fant ikke helt inspirasjonen. Trine har påskeferie og Kristin vet ikke helt hva hun skal finne på. Truls prøvde å avlede min frustrasjon med å lokke meg inn på kjøkkenet og si at vi trengte nok bare litt mat.

Så da spiste vi.

Så gikk jeg hjem.


1 comment:

  1. Heei..Du må ta deg påskeferie du åg Kristin. Me må jo ha ferier. Såg du eg hadde rydda studio til deg, men det va sikkert litt for kaldt å jobba der nå. Her i Ålesund e det nydelig. Eg ska legga inn et bilde seinere. Kjørte telemark på strandafjellet i går.Heerligt. Kos deg på jæren, og ta deg en velfortjent påske så pratast vi snart.

    ReplyDelete